DATA_mockup_3.png

Business Data

Kupní síla. Výdajový potenciál. Retail Map.
Bankovní síť. Gastro cenzus. Hotspots.
Data s přesností GPS

NABÍZÍME KLÍČOVÁ REGIONÁLNÍ DATA 

 

Jednotlivé sady Vám můžeme nabídnout jako samostatné databáze, ale i v interaktivních mapách, také v podobě mapových vrstev, nebo v rámci konkrétní analýzy. Navíc databáze pravidelně aktualizujeme a disponujeme tak vývojovými řadami.

K DISPOZICI MÁME DATA PRO VĚTŠINU OBCHODNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ
 

 databáze kupní síly obyvatel a domácností v obcích a obalstech PSČ

– výdaje obyvatel za jednotlivé sortimentní kategorie

– databáze všech řetězených i menších maloobchodních prodejen potravin

– databáze všech nepotravinových řetězených prodejen, jako je:
   SPORT, DIY, NÁBYTEK, ELEKTRO, DROGERIE, ODĚVY, OBUV, a celá řada dalších

– bankovní síť – všechny bankovní pobočky a bankomaty, pojišťovny

– veškeré relevantní socio–demografické ukazatele

– databázi všech gastronomických provozoven (cca 36 tisíc záznamů)

– potenciální tržní podíly prodejen v územích

– frekventovanost jednotlivých oblastí v tom největším detailu

   a celou řadu dalších informací

 
Kupní síla GfK – právě vychází nová data pro rok 2021

KDE ŽIJÍ CHUDŠÍ A KDE BOHATŠÍ LIDÉ?

Charakteristika kupní síly GfK je jednou z klíčových databází tohoto typu v Evropě
a zároveň jeden z hlavních ukazatelů obchodního potenciálu v jednotlivých oblastech.

 

Jedná se o databázi obyvatel a domácností – v rámci ČR se jedná o informace za více než 6200 obcí ČR a téměř 2700 oblastí PSČ. Výsledky vycházejí ze širokého spektra informací z oficiálních zdrojů i z rozsáhlých vlastních primárních výzkumů GfK (mj. rozhovory s 20.000 náhodně vybranými domácnostmi v ČR).

Data jsou k dispozici pro všechny evropské země a jsou napříč zeměmi porovnatelná.

 
 
Výdajový potenciál

KOLIK LIDÉ ROČNĚ UTRATÍ ZA JEDNOTLIVÉ KATEGORIE MALOOBCHODNÍHO ZBOŽÍ?

Nadstavbové informace k datům o kupní síle, které mapují maloobchodní výdaje obyvatel
a domácností za následující kategorie: 

POTRAVINY, DROGERIE, KOSMETIKA, ODĚVY, OBUV, SPORT, NÁBYTEK, DIY a další
nepotravinové kategorie. 

 
Retail Map
 

Pravidelně aktualizovaná a detailně zpracovaná databáze všech řetězených maloobchodních prodejen
FOOD i NON-FOOD, nákupních center, retail parků i menších aliancí. Všechny body jsou umístěny
s přesností na GPS.

Databáze obsahuje celou řadu
dalších důležitých informací, jako jsou:
adresa, provozovatel, prodejní plocha, rok otevření a další parametry.

V případě nákupních center pak například i počet nájemců a index návštěvnosti.

 
Banking Map
 

DATABÁZE BANKOVNÍCH POBOČEK
A BANKOMATŮ A NOVĚ VŠECH POJIŠŤOVEN

Detailní databáze poboček a bankomatů všech finančních institucí operujících na českém trhu.

 

Data jsou pravidelně aktualizována, jednotlivé body precizně umístěné s přesností GPS. K bodům jsou navíc k dispozici další cenné údaje.

Hotspots Atlas
 

FREKVENTOVANOST LOKALIT
V CELÉ ČESKÉ REPUBLICE

Chcete otevřít prodejnu/restauraci/pobočku
a nevíte, které místo ve městě je to nejlepší?

Hotspots Atlas jasně identifikuje nejzajímavější oblasti v rámci jednotlivých měst.

Takto máme zmapovánu kompletně celou
Českou republiku. 

 

Informace je možné  si komfortně prohlížet
v on-line mapové prohlížečce.

Zajímají Vás podrobnější informace? 

Kontaktujte nás a my Vám zašleme kompletní seznam datových sad, 
ceny, ukázky a případně Vám vše odprezentujeme.

RegioGraph.cz

Šimon Dvorský (GfK Czech)
tel.: +420 604 202 216

e-mail: simon.dvorsky@gfk.com

František Diviš (GfK Czech)
tel.: +420 604 180 986

e-mail: frantisek.divis@gfk.com

Solutions

Optimalizace sítě provozoven

Lokalizační analýzy

Spádové oblasti

Copyright © 2020 RegioGraph.cz. All rights reserved.